Mors dag
Op til -25% på parfume & hudpleje*
Fjern
Fjern
Butikker og services
Log ind
  • Danmark flag Danmark
  • mors dag
      Alle tilbud Op til -25% på parfume Op til -25% på hudpleje Op til -25% på hårpleje
      Gaveæsker
      Gaveideer Parfume Makeup Hudpleje Hår
      Gaver under 400,-
      E-gavekort
      Services
  • mærker
      Mærker fra A - Z
      Nye mærker Fenty Hair Kosas Beauty of Joseon Yepoda CHAMPO NABLA
      Mest viste mærker Rare Beauty Milk Makeup Drunk Elephant Fenty Beauty Huda Beauty DIOR
      Only at Sephora**
  • sephora collection
      Nyheder
      Bestsellers
      Makeup Ansigt Øjne Læber
      Hudpleje Masker Serum Dagpleje Øjenpleje Læbepleje Renseprodukter Tilbehør til pleje
      Hår Shampoo Conditioner Leave-In Mask Tilbehør til håret
      Krop & Bad
      Minis
      Inspiration Personal Care Lift and Firm Beauty Power For All Super Charged Serums Colorful Masks Best Skin Ever Shade Finder Cream Lip Stain Shade Finder Brush Finder
  • makeup
      Se alle
      Nyheder
      Minis
      Udsalg
      Mest viste mærker Rare Beauty Milk Makeup
      Ansigt Primer & setting spray Foundation Concealer Bronzer Blush Contour Highlighter Pudder Løst pudder Tinted moisturizer BB- & CC-cream Paletter
      Læber Gloss Læbestift Lipliner Liquid lipstick Primer & plumper Læbepomade
      Makeupbørster
      Øjne Palette Øjenskygge Mascara Eyeliner Blyanter & khôl Primer Falske øjenvipper
      Øjenbryn Mascara & gel Blyanter & pudder Benefit Browbar
      Sæt Ansigt Multifunktion Læber Øjne
      Negle
      Tilbehør Øjenvippecurler Blyantspidsere Neglefil & negleklippere Blotting Paper
      Clean Makeup
      Makeup-trends Ensartet tekstur Prime, set, go Build your beautiful Feel good makeup The next big thing Mascara Guide Build your look, your way Palette Stories Beauty Guide: Øjenbryn Best Skin Ever Shade Finder Fenty Shade Finder
  • hudpleje
      Se alle
      Udsalg
      Mest viste mærker Drunk Elephant The Ordinary
      Gaveæsker
      Renseprodukter Lotion Toner Øjenmakeupfjerner
      Ansigtspleje Dagcreme Serum Øjenpleje Læbepleje Natcreme Scrub & peeling Vippe- & brynpleje Clean Skincare
      Masker Ansigstmasker Sheet masker
      Solpleje Solbeskyttelse Selvbruner
      Bedst til Fugtgivende og nærende Problemhud Anti-Aging Mattifying Sensitiv hud Rødme Dækning Porer
      Tilbehør Redskaber Ansigtsbørster Gua Sha & ansigtsruller Pincet
      Barbering
      Clean hudpleje
      Hudpleje-trends Korean Skincare Do you speak Skincare Dear skin, I love you Master the basics Clinical Skincare Double Cleansing Affordable Skincare Science Matters
  • parfume
      Se alle
      Nyheder
      Minis
      Udsalg
      Mest viste mærker Kayali DIOR Yves Saint Laurent
      Til kvinder Eau de Parfum Eau de Toilette Eau de Cologne Body Lotion Hair Mist
      Til mænd Eau de Toilette Eau de Parfum Eau de Cologne Deodorant Gel & Aftershave
      Unisex
      Niche parfumer
      Gaveæsker Kvinde Mand
      Wellness Essentielle olier Duft til hjemmet
      Duftfamilie Floral Wood Spicy Fresh Powdery Water Musk
      Parfumetrends Parfumeguide Dufte fortæller historier Sæsonens nye dufte
  • hår
      Se alle
      Nyheder
      Minis
      Udsalg
      Mest viste mærker Sephora Collection Gisou
      Styling Spray Creme Gel
      Hårpleje Shampoo Tørshampoo Shampoo-bar Conditioner Hårkur Hårmasker Hårolie Hår Mist Hovedbundsscrub
      Gaveæsker
      Tilbehør Elastikker & Hårbånd Børster & kamme Glattejern Hårtørrer
      Hårtype Krøllet hår Tørt hår Fint hår Bleget hår Oileret hår
      Bedst til Hårtab Volume Hovedbund Anti-dandruff Krøller Fugt Solbeskyttelse Glatning Farvet hår
      Clean hårpleje
      Hårtrends Haircare Guide #HairGoals Hairstory: Tips til hårpleje Hair Health Haircare Heroes Curl Power Hårpleje under 250 kr Haircare Finder Summer Hair Wonder Treatment
  • krop
      Se alle
      Minis
      Udsalg
      Mest viste mærker Sephora Collection Sol de Janeiro
      Gaveæsker
      Bad Shower Gel Badeprodukter Badeolie Sæbe
      Kropspleje Bodylotion Body Milk Scrub & peeling Body mist Olie Deodorant Hænder Fødder Bryst & decollete
      Tilbehør
      Solpleje Solbeskyttelse Selvbruner Aftersun
      Bedst til Fugtgivende & nærende Opstrammende Strækmærke-pleje
      Mund- og tandpleje
      Til hjemmet
      Wellness Sexlegetøj Intimhygiejne
  • udsalg & deals
      Op til -30%
      Op til -50%
      Op til -70%
      Makeup
      Parfumer
      Hudpleje
      Udsalg Sephora Collection
      Tilbud
  • nyheder
      Alle nyheder
      Makeup
      Hudpleje
      Parfume
      Hår
  • trends
      Top Trends Hot on Social Media Korean Skincare Clean Girl Aesthetic Sephora Live Services i butik
      Makeup-trends Prime, set, go Palette Stories
      Hudpleje-trends
      We belong to something beautiful Community-favoritter Makeup-favoritter Hudplejefavoritter Duftfavoritter Hårplejefavoritter
      Clean at Sephora Clean makeup Clean hudpleje Clean hårpleje Clean kropspleje
  • kundeklub
Fjern

Populære søgninger

  • Mors Dag
  • Korean Beauty
  • Kosas
  • Sephora Collection
Hjemmeside
VILKÅR FOR SEPHORAS KUNDEKLUB

GENERELLE VILKÅR FOR SEPHORAS KUNDEKLUB



1. FORMÅLET MED SEPHORAS KUNDEKLUB

Sephoras kundeklub administreres af: Sephora Danmark ApS ("Sephora") Kampmannsgade 2, 1604 København V, +45 38 41 38 80 infoscandinavia@sephora.dk Det er kun muligt at tilmelde sig kundeklubben i danske butikker (gælder ikke Magasin Kgs. Nytorv, Lyngby, Odense, Århus og Aalborg) samt på www.sephora.dk.
Medlemskabet af Sephoras kundeklub er underlagt disse generelle vilkår. Når man vælger at blive medlem af kundeklubben, kan man optjene point på køb i såvel Sephoras fysiske butikker som i webshoppen. Medlemmer vil endvidere få mulighed for at udnytte forskellige eksklusive tilbud.

Kundeklubben omfatter to forskellige medlemskort:

  • Sephora White Card
  • Sephora Black Card

2. TILMELDING TIL SEPHORAS KUNDEKLUB

2.1 Tilmelding til Sephoras kundeklub

Enhver kunde, der vælger at blive en del af Sephoras kundeklub, får udleveret et medlemskort, enten i fysisk eller visuel form. Der optjenes point på medlemskortet, når man køber et eller flere produkter i Sephoras butikker (gælder ikke Magasin Kgs. Nytorv, Lyngby, Odense, Århus og Aalborg) eller online, og medlemskortet udløser også forskellige tilbud.

Medlemmer skal være fyldt 16 år og have en folkeregisteradresse i Danmark og Sverige. Som kunde kan man tilmelde sig én kundeklub i Danmark eller Sverige. Sephora forbeholder sig retten til at få fremvist ID for kunder, der ønsker at tilmelde sig kundeklubben. Har man som medlem to medlemskort, har Sephora ret til at føre alle data (og dertilhørende fordele) over på ét kort og deaktivere det andet/de andre kort.

Der vil blive lagret personlige oplysninger i Sephoras system i den periode, hvor den personlige profil er aktuel i systemet. Som medlem er man forpligtet til at opdatere sine personlige oplysninger. Dette kan enten ske ved at besøge Sephoras butikker eller Sephoras webshop. Sephora kan ikke holdes ansvarlig, hvis et medlem ikke kan udnytte aktuelle tilbud grundet forældede eller ikke korrekte oplysninger.

2.2 Vilkår for at opnå Sephora White Card

Sephora White Card udleveres gratis til alle, der imødekommer vilkårene i punkt 2.1 og forespørger om et medlemskort i forbindelse med et køb i en af Sephoras butikker i Danmark (gælder ikke Magasin Kgs. Nytorv, Lyngby, Odense, Århus og Aalborg) og Sverige eller online på webshoppen.

Sephora White Card aktiveres ved, at det enkelte medlem udfylder en elektronisk blanket på webshoppen eller giver ekspedienten i butikken de fornødne oplysninger. Kortet vil blive aktiveret inden for 48 timer.

2.3 Vilkår for at opnå Sephora Black Card

Har man et Sephora White Card, udskiftes det med en Sephora Black Card status, når man har optjent 1800 point på Sephora White Card.

Når dette kriterie er opfyldt, erstattes Sephora White Card helt automatisk med en Sephora Black status.

3. VILKÅR FOR BRUG AF MEDLEMSKORT

Sephoras medlemskort er personligt og kan derfor ikke anvendes af andre end kortholderen. Medlemskortet må endvidere kun benyttes til personligt brug og ej i faglige sammenhænge.

Medlemskortet kan ikke anvendes som et betalingskort.

Det er ikke muligt at anvende - og ej heller oprette - flere forskellige medlemskort, når der købes en vare, jf. punkt 2.1 ovenfor. Der kan alene anvendes ét kort.

De medlemsfordele, der følger med medlemskortet, kan udelukkende udnyttes, hvis det pågældende kort vises ved kassen i den fysiske butik, eller hvis de forskellige oplysninger indtastes ved et online køb.

Som medlem skal man overholde de regler, der er oplistet under generelle vilkår. Får Sephora mistanke om, at et medlem ikke overholder reglerne, kan medlemskabet deaktiveres eller ophæves i henhold til punkt 8.

4. PERSONDATA

Indsamling af persondata

Sephora indsamler og administrerer persondata, der relaterer til det enkelte medlem, og som medlemmet selv overdrager til Sephora ved tilmeldingen til kundeklubben, hvilket både kan ske i de fysiske butikker og via webshoppen. Data indsamles via en dialog med ekspedienten i butikken eller via en online formular på webshoppen.

Andre data lagres automatisk under kundekontoen. Som medlem har man altid mulighed for at gå ind og ændre samt verificere de personlige oplysninger, der er lagt ind i systemet.

Ønsker man at blive en del af kundeklubben, skal man oplyse følgende ting: For- og efternavn, postadresse, e-mailadresse eller mobilnummer (bemærk, at der skal være minimum to kontaktoplysninger). Vælger man ikke at oplyse disse ting, er det desværre ikke muligt at indgå i kundeklubben og dermed få gavn af alle de ekstra tilbud.

Sephora kan også spørge ind til andre oplysninger, der har til hensigt til at give et bedre indblik i, hvilken type person der er tale om, hvorfor kommunikationen også bliver mere målrettet. Denne type oplysninger er dog ikke obligatoriske.

Sephora lagrer informationer om medlemmers køb og brug af tjenester samt medlemskortnumre, hvilket er en nødvendig ting for, at kundeklubben fungerer optimal.

Medlemskabet kan kun genereres i Sephoras database, hvis alle informationer er komplette og leveres i det rigtige format. Det er medlemmernes eget ansvar at opdatere de forskellige oplysninger under kundeprofilen, enten via de fysiske butikker eller www.sephora.dk. Sephora kan således ikke drages til ansvar, hvis et medlem ikke har mulighed for at udnytte specifikke tilbud grundet forældede eller urigtige oplysninger under kundekontoen, jf. punktet Sephoras ansvar.

Opdager Sephora uregelmæssigheder i de oplysninger, der er indtastet under en profil, forbeholder Sephora sig retten til at igangsætte de ovenfor nævnte fremgangsmetoder, uden yderligere advarsler. Kundekontoen slettes herefter.

Vigtigt: En e-mailadresse kan kun knyttes til ét medlemskort. Er en e-mailadresse knyttet til flere Sephora-kort, vil oplysningerne straks blive ændret.

Formål: Persondata har som nævnt til formål at administrere forbindelsen mellem det enkelte medlem og kundeklubben samt give medlemmet mulighed for at få tilsendt tilbud, nyheder eller relevant markedsføring i forhold til tidligere køb og interesser i Sephoras produkter. Persondata kan også anvendes til statistiske formål samt markedsføring.

Opbevaring: Oplysninger relateret til kundeklub medlemmer opbevares af Sephora ikke længere end nødvendigt til de formål, hvortil de blev indsamlet, hvilket er længden af din tilmelding til Sephoras kundeklub, udvidet med den gældende forældelsesfrist for at give Sephora mulighed for at beholde bevis for transaktioner og for at overholde dets juridiske forpligtelser.

Dine personlige data, der behandles med henblik på kundeklubben og din Sephora-konto (hvis du har en), slettes, hvis:

  • Du beslutter at forlade kundeklubben.

For at gøre dette skal du anmode om det ved at kontakte os pr. post på: Makes You Local, Livjægergade 17BDK, 2100 København Ø, telefonisk på 89 87 23 40 eller ved at sende en e-mail til: privacy@sephora.dk. I dette tilfælde slettes din Sephora-konto (hvis du har en) også.:

ELLER

  • Du bruger ikke længere kundeklubben.

Vi mener, at du ikke længere bruger kundeklubben, hvis du opfylder de to følgende kumulative kriterier:

  • 1.Du har ikke foretaget noget køb hos Sephora ved hjælp af dit medlemskort i løbet af de sidste 5 år.

OG

  • 2. Du stoppede med at interagere med Sephora i løbet af dette 5. og sidste år; især åbnede du ikke nogen af de e-mails, som Sephora sendte dig, loggede ikke ind på din kundekonto på sephora.dk eller på Sephora mobilapplikationen.

Modtagere: Sephora [DK], Sephora [SE], Sephora SAS og samarbejdspartnere, der udfylder ovennævnte roller, har adgang til persondataene.

Medlemmers rettigheder:Persondata lagres i Sephoras database, og medlemmer har altid ret til at få indsigt i de persondata, der er lagret, ligesom man kan indsende en forespørgsel med henblik på at få slettet eller ændre oplysninger. Desuden har det enkelte medlem og vedkommendes juridiske repræsentant mulighed for at modsige sig, at oplysningerne lagres i kommerciel sammenhæng.

Ønsker man at få indblik i de lagrede persondata, skal man altid indsende en skriftlig forespørgsel, enten via post eller e-mail. Der skal endvidere vedlægges/vedhæftes en kopi med en underskrift fra vedkommende, der ønsker indsigt.

Sephora kan kontaktes på e-mailadressen loyalty@sephora.dk.

5. FORDELENE VED AT VÆRE MEDLEM AF SEPHORAS KUNDEKLUB

5.1 Fordele som Sephora White-medlem

Når man modtager Sephora White-kortet, får man mulighed for at optjene point ved køb i Sephoras butikker samt i webshoppen.

Når man tilmelder sig Sephora White-aftalen, modtager man som nyt medlem en velkomstgave ved det næste køb, der enten kan foretages i butikker eller online på www.sephora.dk. Velkomstgaven har en værdi svarende til henholdsvis 30-70 DKK og 50-90 SEK.

Når Sephora White-kortet først er blevet aktiveret, begynder man at optjene point. Kortet skal fremvises for ekspedienten i de fysiske butikker, ligesom kortoplysningerne skal benyttes ved et online køb. 1 DKK svarer til 1 point, og tilsvarende 1 SEK til 1 point.

5.2 Fordele som Sephora Black-medlem

Som Sephora Black Card medlem får man mulighed for at optjene point ved køb i Sephoras butikker samt i webshoppen. Når man overgår fra White- til Black-programmet, modtager man en email pålydende de 1800 point, man har optjent med Sephora White-kortet. Man kan herefter udvælge én gave fra en gavekollektion, der er udvalgt på forhånd af Sephora. Gaven har en værdi på minimum 50 kr. Når man som Sephora Black-medlem har optjent yderligere 1800 point, vil man automatisk modtage en ny email. Vær opmærksom på, at udvalget af gaver ændres løbende.

5.3 Fælles bestemmelser for Sephora White og Sephora Black

Point, der optjenes på køb i butikker eller online, kan ikke overføres til andre medlemmer. Point kan ej heller veksles til kontanter.

Ved eventuelle tilbagebetalinger forbeholder Sephora sig retten til at fratrække de point, der er krediteret medlemskortet og relaterer sig til det produkt, vis værdi skal refunderes.

Den aktuelle pointbalance kan tjekkes ved:

  • At spørge en ekspedient ved kassen
  • At have en online konto i vores app eller på www.sephora.dk eller sephora.se

Det er stadig muligt at optjene point i forbindelse med udsalg og kampagner, men det er dog ikke muligt at indløse sine point på nedsatte varer.

Der kan være individuelle fordele for den enkelte kunde, da nogle tilbud kun kan fremsendes ad specifikke kanaler, eksempelvis e-mail.

6. KOMMUNIKATION

Medlemmer af kundeklubben vil få tilsendt nyheder og eksklusive tilbud via post, e-mail eller sms. Ønsker man som medlem ikke længere at modtage nyheder eller tilbud, kan man framelde sig ved at gøre brug af linket, der er oplyst via de forskellige e-mails eller sms'er fra Sephora.

7. SEPHORAS RETTIGHEDER

Sephora har ret til at suspendere eller afslutte kundeklubben, ligesom disse generelle vilkår kan ændres efter behov. Som medlem har man mulighed for at opsige medlemskabet med øjeblikkelig virkning, når man bliver opmærksom på disse ændrede vilkår. Foretages der ændringer, kan Sephora gøre medlemmer opmærksomme på disse via e-mails eller post, mens mindre ændringer kan blive annonceret på www.sephora.dk. Det anbefales derfor, at man holder øje med hjemmesiden.

Skulle Sephora vælge at afslutte kundeklubben, vil samtlige medlemmer blive notificeret via de indtastede kontaktoplysninger. Herefter har man 3 måneder til at udnytte diverse tilbud, ellers mister man de optjente point.

Sephora kan ikke drages til ansvar for point, der ikke bliver udnyttet som følge af, at kundeklubben deaktiveres eller lukkes. Medlemmer vil ej heller være berettiget til en kompensation i dette tilfælde. Sephora kan vælge at undlade at informere medlemmer, der ikke har gennemført et køb i 12 måneder, om disse ændringer.

8. SUSPENSION OG DEAKTIVERING

Medlemmer af kundeklubben forpligter sig til at imødekomme de ovennævnte generelle vilkår og skal endvidere behandle Sephora på fair vis.

Sephora forbeholder sig retten til at suspendere et medlemskort (og fordele), der tilhører et medlem af kundeklubben, hvis et eller flere af følgende forhold gør sig gældende:

  • Det pågældende medlem har forsøgt sig med bedrageri online i Sephoras webshop eller i Sephoras fysiske butikker.
  • Det pågældende medlem forsøger at misbruge sit medlemskort.
  • Det pågældende medlem udviser en adfærd, der har til hensigt at skade kundeklubben eller Sephoras forretning i al almindelighed.
  • Det pågældende medlem har haft et usædvanligt højt antal transaktioner den samme dag eller flere dage i træk.
  • Det pågældende medlem har ikke betalt sine regninger inden for 1 måned.
  • Det pågældende medlem overholder ikke de generelle vilkår.

Bemærk venligst, at der ved en suspension ikke udbetales kompensation.

Vælger man som medlem at henvende sig til Sephora med henblik på at få slettet alle de data, som Sephora har indsamlet, vil det ligeledes indebære, at alle point slettes på medlemskortet

Anvender det pågældende medlem ikke sit medlemskort i 12 måneder, anses medlemmet som værende inaktiv og efter 18 måneder vil alle point blive slettet. I dette specifikke tilfælde vil Sephora give medlemmet besked via e-mail før alle point slettes. Anvendes medlemskortet ikke i 36 måneder, bliver deaktiveringen permanent.

9. ANSVAR

Sephora er som administrator af kundeklubben ikke ansvarlig for indirekte konsekvenser eller problemer, der opstår som følge af funktionsfejl ved brug af medlemskortet.

Taber man sit medlemskort, eller bliver det stjålet, er det kortholderens pligt at kontakte Sephora på følgende adresse: kundeservice@sephora.dk

Har man spørgsmål til kundeklubben, kan Sephora kontaktes på e-mailadressen kundeservice@sephora.dk. Enhver henvendelse vil blive besvaret hurtigst muligt.

Taber man sit medlemskort, eller bliver det stjålet, er det kortholderens pligt at kontakte Sephora på følgende adresse: kundeservice@sephora.dk

Denne version er opdateret 30.06.2023.

  • Hjælp
  • FAQ
  • Kontakt os
  • Levering
  • Returnering
  • Dit Sephora
  • Min konto
  • Sephora kundeklub
  • Gavekort
  • Cookie præferencer
  • Om Sephora
  • Om os
  • Karriere
  • International
  • Stores
  • Vilkår & sikkerhed
  • Juridiske oplysninger og brugerbetingelser
  • Salgsbetingelser og -vilkår
  • Privatlivs- og cookiespolitik
  • Juridiske oplysninger og brugerbetingelser
  • Vilkår for kundeklubben
  • Betingelser for offentliggørelse af anmeldelser
  • Booking betingelser og -vilkår
  • Konkurrence betingelser
  • Sitemap
  • Sephora Stands
  • Aktuelt
  • Mors dag
  • Clean at Sephora
  • Tilbud

*Du kan finde alle vilkår og betingelser her
**Sephora har fået eksklusive distributionsrettigheder for Danmark af leverandøren, med undtagelse af Travel Retail Stores og/eller leverandørens egen onlinebutik og fritstående butikker. Distributionen varetages delvist af Sephoras distributionspartnere. Salg fra uautoriserede forhandlere er ikke udelukket.

Skift land og sprog
Danmark flag Danmark
Indstil dine præferencer for levering og sprog. Se leveringsbetingelser og produkudvalg ud fra det valgte land. Din nuværende kurv vil ikke blive gemt.
  • Danmark flag Danmark
  • Sverige flag Sverige