Quantum Molecule Eau de Parfum ZARKOPARFUME

Velkommen til en ny parfume-æra. ZARKOPERFUME Quantum Molécule er skabt til at få dig til at føle, ... Læs mere
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 2ms
  • reviews, product
829,00 KR
Produktdetaljer

1 DKK = point. 1800 point = Vælg en eksklusiv gave

553370
  • tab description Detaljer

Velkommen til en ny parfume-æra.
    ZARKOPERFUME Quantum Molécule er skabt til at få dig til at føle, at du er ét med naturen.

Denne duft er inspireret af Zarkos store kærlighed til naturen, og hvordan en specifik duft pludseligt kan vække minder og glemte følelser. Quantum Molécule er udviklet efter, hvordan vores duftesans virker – forbindelsen mellem dufte og minder samt de følelser, dufte kan genkalde. Zarko har udforsket de unikke egenskaber ved ‘Vibrating Molecules’- og ‘Lock and Key’-teorierne, der forklarer, hvordan vi opfatter og reagerer på dufte, og hvordan de påvirker vores underbevidsthed.

Quantum Molécule er sammensat af bittesmå molekyler i topnoterne, der brister og vibrerer inden for 10 sekunder. Duftens base består af meget tunge molekyler, der kan være svære at opfange, men som lægger sig som et andet hudlag, og har en meget sensuel duft, der forskønner din egen hudduft.
    Lad dig fortrylle af den unikke Quantum Molécule, der på fineste vis indfanger måden, hvorpå sindet påvirkes af dufte.

Duftnoter:
    - Topnoter: Siciliansk Bergamotte, Mandarin, Ananas, Dansk Solbær, Æble
    - Hjertenoter: Jasmin, Tyrkisk Rose Absolut, Patchouli, White Woods
    - Basenoter: Vanilje, Chokolade, hvid, sensuel Moskus, Dreamwood

• tab ingredients Ingredienser
    Denne ingrediensliste kan være genstand for ændringer – se venligst det købte produkts emballage.
  • Bedømmelser
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 3ms
    • reviews, product

Zarkoperfume parfumer er 100% håndlavet i Danmark på eget laboratorium. Mesterværket Molecule 234.38 er komponeret på selve vægten af moleculer og hvordan de påvirker hinanden kontra kulde, varme og specielt det miljø man befinder sig i. Duften har en lang levetid og udvikler og trækker sig sammen hele tiden.