Returnering og refundering

  • Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du nemt returnere dit produkt inden for 2 måneder, gældende fra den dag, hvor du modtager din vare.


    NB: Det returnerede produkt skal være i oprindelig stand og skal være pakket ned i den originale emballage. Tilbehørsdele og mærker skal være intakte.

     

    Varer kan returneres som nævnt herunder:

    Du kan returnere varen via postforsendelse. Pakken skal sendes med omdeling til butikken. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops mm. Når vi har behandlet returneringen vil du derefter modtage en e-mail med bekræftelse på refundering.

     

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her

     

    Returnering med posten

    1. Pak det produkt, der skal returneres:

      • Sørg for at vælge en passende emballage (gerne den oprindelige), så varen ikke bliver beskadiget under transporten.
      • Udfyld retursedlen og vedlæg den i returpakken sammen med dit produkt. (her)
    2. Send din pakke til følgende adresse:

      • SEPHORA 
        Købmagergade 37 
        1150 København K 

      OBS: Som kunde betaler du selv for returfragten. Pakken skal sendes med omdeling til butikken. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops mm.

     

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her.

    Download din  returseddel her

  • Hvad er returneringsfristen, og hvilke betalingsmetoderne tilbyder Sephora?

    Når vi har modtaget dine produkter, vil beløbet blive tilbagebetalt inden for 4- 28 arbejdsdage.
    Hvis de returnerede varer er i oprindelig stand, vil købssummen blive refunderet. Der anvendes her den samme betalingsmetode som ved købet.

    Tilbagebetaling
    Tilbagebetalingen kan ske online under følgende betingelser:
    - At produktet er købt online.
    - At du returnerer en vare, der er modtaget som en gave.

     

  • Jeg har modtaget et beskadiget produkt, hvad gør jeg?

    Hvis du ved leveringen af din ordre opdager, at der mangler et produkt, bedes du kontakte Sephoras kundeservice på e-mailadressen kundeservice@sephora.dk. Du kan også ringe til vores kundeservice på tlf. 89 87 23 40

    Du kan sende din erklæring via e-mail eller post til Sephoras kundeservice. Husk at vedlægge en kopi af et gyldigt ID.