Returnering og refundering

  • Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du nemt returnere dit produkt inden for 30 dage, gældende fra den dag, hvor du modtager din vare.


    NB: Det returnerede produkt skal være i oprindelig stand og skal være pakket ned i den originale emballage. Tilbehørsdele og mærker skal være intakte.

     

    Varer kan returneres som nævnt herunder:

    Du kan returnere varen via postforsendelse. Pakken skal sendes med omdeling til butikken. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops mm. Når vi har behandlet returneringen vil du derefter modtage en e-mail med bekræftelse på refundering.

     

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her

     

    Returnering med posten

    1. Pak det produkt, der skal returneres:

      • Sørg for at vælge en passende emballage (gerne den oprindelige), så varen ikke bliver beskadiget under transporten.
      • Udfyld retursedlen og vedlæg den i returpakken sammen med dit produkt. (her)

    2. Send din pakke til følgende adresse:

      • SEPHORA
      • Købmagergade 37
      • 1150 København K

      OBS: Som kunde betaler du selv for returfragten. Pakken skal sendes med omdeling til butikken. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops mm.

     

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her.

    Download din returseddel her

  • Hvad er returneringsfristen, og hvilke betalingsmetoderne tilbyder Sephora?

    Når vi har modtaget dine produkter, vil beløbet blive tilbagebetalt inden for 4- 28 arbejdsdage.
    Hvis de returnerede varer er i oprindelig stand, vil købssummen blive refunderet. Der anvendes her den samme betalingsmetode som ved købet.

    Tilbagebetaling
    Tilbagebetalingen kan ske online under følgende betingelser:
    - At produktet er købt online.
    - At du returnerer en vare, der er modtaget som en gave.

     

  • Jeg har modtaget et beskadiget produkt, hvad gør jeg?

    Hvis du ved leveringen af din ordre opdager, at der mangler et produkt, bedes du kontakte Sephoras kundeservice på e-mailadressen kundeservice@sephora.dk. Du kan også ringe til vores kundeservice på tlf. 89 87 23 40

    Du kan sende din erklæring via e-mail eller post til Sephoras kundeservice. Husk at vedlægge en kopi af et gyldigt ID.