Returnering og refundering

  • Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du nemt returnere dit produkt inden for 30 dage, gældende fra den dag, hvor du modtager din vare.


    NB: Det returnerede produkt skal være i oprindelig stand og skal være pakket ned i den originale emballage. Tilbehørsdele og mærker skal være intakte.

     

    Varer kan returneres som nævnt herunder:

    Du kan returnere varen i en af vores danske butikker (med undtagelse af butikker i Magasin) eller via postforsendelse. Pakken skal sendes med omdeling til butikken. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops mm. Når vi har behandlet returneringen vil du derefter modtage en e-mail med bekræftelse på refundering.

     

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her

     

    Returnering med post

    1. Pak det produkt, der skal returneres:

      • Vedlæg retursedlen i pakken. Sørg for at vælge en passende emballage (gerne den oprindelige), så varen ikke bliver beskadiget under transporten.
      • Bestil porto til din returnering, og husk ALTID at vælge fragt med omdeling. (her)

    2. Send din pakke til følgende adresse:

      • SEPHORA
      • Købmagergade 37
      • 1150 København K

      OBS: Som kunde betaler du selv for returfragten. Pakken skal sendes med omdeling til butikken. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops mm.

      Download din returseddel her

     

     

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her

     

    Returnering i butik

    1. Du kan returnere varer du har købt online på Sephora.dk i vores danske butikker – dog med undtagelse af vores butikker i Magasin.

      • Medbring din ordrebekræftelse samt det/de produkter du ønsker at returnere.
      • Du får returbeløbet tilbagebetalt på det betalingskort du anvendte ved købet. Vi udbetaler ikke kontanter.

    2. Ombytning
      Vi kan ikke ombytte varer købt online på Sephora.dk i vores butikker.

     

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her.

  • Hvad er returneringsfristen, og hvilke betalingsmetoderne tilbyder Sephora?

    Når vi har modtaget dine produkter, vil beløbet blive tilbagebetalt inden for 4- 28 arbejdsdage.
    Hvis de returnerede varer er i oprindelig stand, vil købssummen blive refunderet. Der anvendes her den samme betalingsmetode som ved købet.

    Tilbagebetaling
    Tilbagebetalingen kan ske online under følgende betingelser:
    - At produktet er købt online.
    - At du returnerer en vare, der er modtaget som en gave.

     

  • Jeg har modtaget et beskadiget produkt, hvad gør jeg?

    Hvis du ved leveringen af din ordre opdager, at der mangler et produkt, bedes du kontakte Sephoras kundeservice på e-mailadressen kundeservice@sephora.dk. Du kan også ringe til vores kundeservice på tlf. 89 87 23 40

    Du kan sende din erklæring via e-mail eller post til Sephoras kundeservice. Husk at vedlægge en kopi af et gyldigt ID.