Returnering og refundering

  • Hvordan returnerer jeg en vare?

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du nemt returnere dit produkt inden for 30 dage, gældende fra den dag, hvor du modtager din vare.


    NB: Det returnerede produkt skal være i oprindelig stand og skal være i den originale emballage. Tilbehørsdele og mærker skal være intakte, samt skal medfølgende gaver returneres.
    Hvis produktet er beskadiget ved levering: Kontakt venligst vores kundeservice: kundeservice@sephora.dk

     

    Varer kan returneres som nævnt herunder:



    Returnering med post:
    1. Pak det produkt/produkter, der skal returneres:

    - Sørg for at vælge en passende emballage (gerne den oprindelige), så varen ikke bliver beskadiget under transporten. Vedlæg retursedlen i pakken.(Download din returseddel her)

    - Aflever pakken ved dit nærmeste posthus, og husk ALTID at vælge fragt med omdeling.Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops mm.
    OBS:Som kunde betaler du selv for returfragten.

    2. Send din pakke til følgende adresse:
    SEPHORA
    Købmagergade 37
    1150 København K

    Beløbet vil blive refunderet via den samme betalingsmetode som blev anvendt ved købet


    Retur i butik:
    1. I vores danske Sephora-butikker kan du udelukkende returnere varer, som du har købt og betalt med et betalingskort online på Sephora.dk. Dette gælder dog ikke i vores mindre salgssteder i større stormagasiner.
    - Medbring din ordrebekræftelse og det/de produkter, som du ønsker at returnere.
    - Vi refunderer beløbet på de returnerede varer, på det samme betalingskort, som du har benyttet ved købet. Vi refunderer ikke kontant.

    OBS: Det er ikke muligt at returnere udsalgs varer I vores butikker. Samt ordre, som er blevet betalt via Klarna, kan IKKE returneres i vores butikker, men skal returneres med posten.

    Ombytning:
    Vi kan ikke ombytte varer købt online på Sephora.dk i vores butikker.

    Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her.

  • Hvordan modtager jeg min betaling?

    Efter modtagelse af dine returnerede produkter, vil der blive udført en tilbagebetaling inden for 4-28 arbejdsdage. Hvis du har annulleret din ordre med henvendelse til vores kundeservice, prioriteres udførelsen af dit returnering.

    Tilbagebetaling

    Vi refunderer dig med den betalingsmetode, du brugte ved bestilling.

    Refundering foretages med et tilgodebevis på visse betingelser:

    - Hvis ordren blev købt med et gavekort.
    - Hvis ordren blev købt med et tilgodebevis.
    - Hvis du returnerer en gave.
    - Hvis du har returneret en Klarna ordre efter 30 (tredive) dage efter modtagelse.
  • Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en beskadiget produkt?

    Hvis et produkt leveres beskadiget, kan du kontakte Sephoras kundeservice via e-mail på følgende adresse: kundservice@sephora.dk eller på telefon 89 87 23 40, mandag til torsdag og fredag 10-16.