Returnering og refundering

  • Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du nemt ombytte eller returnere dit produkt inden for 14 dage, gældende fra den dag, hvor du modtager din vare.


    NB: Det returnerede produkt skal være i oprindelig stand og skal være pakket ned i den originale emballage. Tilbehørsdele og mærker skal være intakte.

     

    Varer kan returneres som nævnt herunder:

    Du kan returnere varen via postforsendelse, og du vil derefter modtage det refunderede beløb i form af et tilgodebevis, der kan benyttes på www.sephora.dk. Der oprettes en konto på www.sephora.dk på baggrund af din e-mailadresse, såfremt du ikke allerede har en konto på www.sephora.dk.

     

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her

     

    Returnering med posten

    1. Pak det produkt, der skal returneres:

      • Sørg for at vælge en passende emballage (gerne den oprindelige), så varen ikke bliver beskadiget under transporten.
      • Udfyld retursedlen og vedlæg den i returpakken sammen med dit produkt. (her)
    2. Send din pakke til følgende adresse:

      • SEPHORA 
        Købmagergade 37 
        1150 København K 

      OBS: Som kunde betaler du selv for returfragten.

     

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her.

    Download din returseddel

  • Hvad er returneringsfristen, og hvilke betalingsmetoderne tilbyder Sephora?

    Når vi har modtaget dine produkter, vil beløbet blive tilbagebetalt inden for 10 arbejdsdage.
    Hvis de returnerede varer er i oprindelig stand, vil købssummen blive refunderet. Der anvendes her den samme betalingsmetode som ved købet.

    Tilbagebetaling og online tilgodebevis
    Tilbagebetalingen kan ske online under følgende betingelser:
    - At produktet er købt online.
    - At du returnerer en vare, der er modtaget som en gave.

     

  • Jeg har modtaget et beskadiget produkt, hvad gør jeg?

    Hvis du ved leveringen af din ordre opdager, at der mangler et produkt, bedes du kontakte Sephoras kundeservice på e-mailadressen kundeservice@sephora.dk. Du kan også ringe til vores kundeservice på tlf. 72 27 44 64

    Du kan sende din erklæring via e-mail eller post til Sephoras kundeservice. Husk at vedlægge en kopi af et gyldigt ID.