Sephora kundeservice

  • Hvordan returnerer jeg en vare?

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du nemt returnere dit produkt inden for 30 dage, gældende fra den dag, hvor du modtager din vare. Det returnerede produkt skal være i oprindelig stand og skal være pakket ned i den originale emballage. Tilbehørsdele og mærker skal være intakte, samt skal medfølgende gaver returneres.

    Du kan returnere din vare via post. Bemærk at pakken skal sendes med omdeling, samt skal pakken sendes til adressen angivet her. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops mm.
    Beløbet vil blive refunderet via den samme betalingsmetode som blev anvendt ved købet. Der oprettes en konto på baggrund af din e-mailadresse, hvis du endnu ikke har en konto på Sephora.dk

    Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her.
  • Jeg har glemt min adgangskode. Hvad gør jeg?

    Ønsker du at nulstille din adgangskode, skal du gå til login.

    Klik på "Glemt adgangskode?"

    1. Indtast din e-mailadresse og godkend.

    Efterfølgende sendes der automatisk et link til din e-mailadresse, så du kan få en ny adgangskode.

    2. Klik på det røde link i den mail, du modtager fra Sephora.

    3. Vælg din nye adgangskode og godkend herefter koden.


    ADVARSEL

    Din konto blokeres, hvis du bruger for mange forsøg på at logge ind.

    Ønsker du en ny adgangskode, kan du også kontakte Sephoras kundeservice mandag til torsdag 10-16.30 og fredag 10-16 på tlf: 89 87 23 40. Vi sender en ny adgangskode pr. e-mail, så du kan logge ind på din konto.

  • Hvordan sporer jeg min pakke?

    Når du har gennemført din ordre, vises den under "Mine ordrer". Din ordrestatus opdateres automatisk, så du kan spore pakken.


    Du modtager et trackingnummer, så du kan spore din pakke. Du finder både trackingnummer og ordrestatus under din konto.


    Ønsker du mere informationer om, hvordan du sporer din pakke, kan du læse det her.

  • Hvordan kan jeg betale for min ordre?

    Du kan betale med Dankort, Maestro, MasterCard og Visa når du handler på Sephora.dk.
  • Hvor finder jeg den nærmeste butik?

    I Danmark har Sephora 8 butikker. Vil du finde en butik, dens adresse, åbningstider og kontaktoplysninger, så vælg fanen "Butikker"
  • Hvordan shopper jeg på Sephora.dk?

    Når du finder det produkt(er), du ønsker at købe, skal du følge nedenstående trin:

    1. Vælg produkt

    2. Klik på "Tilføj til indkøbskurv" Du kan nu fortsætte med at handle eller afslutte din ordre.

    3. Når du er i indkøbskurven, tjek at produkterne er blevet tilføjet. Du kan ændre mængden eller fjerne dem.

    4. Hvis du vil bruge en rabatkode, indtast koden i feltet "rabatkode" og klik på "Anvend". Din rabat vil nu blive tilføjet din ordre.



    Din levering

    1. Vælg leveringsmetode.

    2. Der vil nu blive sendt en faktura via e-mail (til den e-mailadresse, du er registreret på din konto.



    Din betaling

    1. Vælg betalingsmetode.

    2. Når betalingen er foretaget, vil du se en ny side med en oversigt over din ordre: dine produkter, valgte leveringsmetode, det samlede beløb osv.

    3. Efter registrering af din ordre vil du modtage én ordrebekræftelse, én bekræftelse, når din ordre er pakket og afhentet af PostNord samt én e-mail med din faktura.

  • Hvordan opretter jeg min Sephora-konto?

    Du kan oprette en konto hos Sephora via den sorte menubar, der er placeret øverst på hjemmesiden.

    1. Klik på "Min Konto"

    2. Klik på feltet "Ny Kunde"

    3. Udfyld alle de obligatoriske kundeoplysninger og godkend.

    4. Du kan nu fortsætte med at besøge hjemmesiden, ligesom du kan få adgang til din profil eller placere en ordre.


    Oplysninger såsom din adresse og telefonnummer skal være danske, ellers kan dine ordrer ikke godkendes.
  • Hvad er fragtomkostningerne og leveringstiderne?

    GLS Pakkeshop
    Fragt 49 kr. og fri fragt ved køb over 450 kr. Levering: 2-3 arbejdsdage. Din ordre bliver leveret med GLS til din nærmeste pakkeshop, og du vil modtage en SMS og en e-mail når din bestilling kan hentes i din pakkeshop. Det kan tage op til 1 arbejdsdag inden du kan følge dit trackingnummer på GLS’ hjemmeside/app (dette sker fordi at pakkens første scanning sker på en terminal i Danmark) Fragtomkostningen er 49 kr. og køber du for over 450 kr. så får du fri fragt. Vi garanterer levering inden for 2-3 arbejdsdage efter at du har lagt din bestilling.

    Hjemmelevering
    Fragt 89 kr. ved køb under 450 kr og 49 kr. ved køb over 450 kr. Levering: 2-3 arbejdsdage. Ordren leveres med GLS inden for 2-3 arbejdsdage til den angivne adresse. Når GLS i Danmark har taget imod pakken, så har du mulighed for at omdirigere pakken til en anden adresse eller pakkeshop. Hvis du ikke er hjemme ved leveringstidspunktet, kan modtageren omdirigere pakken via en SMS fra GLS. Hvis du ikke reagerer på SMS’en med det samme, så leveres pakken til den nærmeste pakkeshop. (GLS har en dansk app som kan anvendes her). Det kan tage op til 1 arbejdsdag inden pakken er registreret i GLS trackingsystem på deres hjemmeside/app.

    Tracking till GLS
    *Der tages forbehold for udskudt leveringstid under udsalg, black friday, jul og mm.
    Der kan derfor forventes længere leveringstid grundet travelhed.
Læs mere om...