Sephora kundeservice

  • Hvad er fragtomkostningerne og leveringstiderne?

    Din pakke vil blive leveret til nærmeste pakkeshop med PostNord for 49 kr, og leveringstiden er 2-4 hverdage. Shopper du for 450 kr. eller mere er leveringen gratis. 
  • Hvordan returnerer jeg en vare?

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du nemt returnere dit produkt inden for 14 dage, gældende fra den dag, hvor du modtager din vare. Det returnerede produkt skal være i oprindelig stand og skal være pakket ned i den originale emballage. Tilbehørsdele og mærker skal være intakte.

    Du kan returnere din vare i den udvalgte butik (Følgende butikker kan IKKE modtage retur varer fra Sephora.dk: Magasin Kgs. Nytorv, Odense og Århus) eller via post. Beløbet vil blive refunderet via densamme betalingsmetode som blev anvendt ved købet. Der oprettes en konto på baggrund af din e-mailadresse, hvis du endnu ikke har en konto på www.sephora.dk.

    *Ønsker du at få en oversigt over alle betingelser for returnering og tilbagebetaling, kan du gennemse vores generelle handelsvilkår her.
  • Jeg har glemt min adgangskode. Hvad gør jeg?

    Ønsker du at nulstille din adgangskode, skal du gå til login.

    Klik på "Har du glemt din adgangskode?". Følg herefter de nedenstående trin:
    1. Indtast din e-mailadresse og godkend.
    Efterfølgende sendes der automatisk et link til din e-mailadresse, så du kan få en ny adgangskode.
    2. Klik på det røde link i den mail, du modtager fra Sephora.
    3. Når du er inde på siden, skal du vælge din nye adgangskode og bekræfte denne. Godkend herefter koden. Din adgangskode er blevet ændret, og du er nu logget ind på siden. Du kan således fortsætte dit besøg og din shopping på Sephora.


    ADVARSEL
    Din konto blokeres, hvis du bruger for mange forsøg på at logge ind.

    Ønsker du en ny adgangskode, kan du også kontakte Sephoras kundeservice mandag til fredag i tidsrummet 10.00-17.00 på tlf. 72 27 44 64. Vi sender en ny adgangskode pr. e-mail, så du kan logge ind på din konto.

  • Hvordan sporer jeg min pakke?

    Når du har gennemført din ordre, vises den under "Mine ordrer". Din ordrestatus opdateres automatisk, så du kan spore pakken.

    Når du har gennemført din ordre, modtager du et trackingnummer, så du kan spore din pakke. Du finder både trackingnummer og ordrestatus under din konto.

     

    Ønsker du mere informationer om, hvordan du sporer din pakke, kan du læse det her.

  • Hvordan kan jeg betale for min ordre?

    Du kan betale med Dankort, Maestro, MasterCard og Visa når du handler på www.sephora.dk.
  • Hvor finder jeg den nærmeste butik?

    Sephora har fem butikker i Danmark. 
    Vil du finde butikken, dens adresse, åbningstider og kontaktoplysninger, så vælg fanen "Butikker".
    Her på hjemmesiden kan du i øvrigt nemt få adgang til en samlet liste over vores butikker.
  • Hvordan shopper jeg på sephora.dk?

    Din kurv Når du finder det produkt / produkter, du ønsker at købe, skal du følge nedenstående trin:   1. Vælg produkt   2. Klik på "Tilføj til indkøbskurv"   Du kan nu fortsætte med at handle eller afslutte din ordre.   Når du klikker på "Indkøbskurv" for at komme til din indkøbskurv.   3. Når du er i indkøbskurven, tjek at produkterne er blevet tilføjet. Du kan ændre mængden eller fjerne dem. 4. Hvis du vil bruge en rabatkode, indtast koden i feltet "rabatkode" og klik på "Anvend".   Din rabat vil nu blive tilføjet din ordre.

    Din levering   1. Vælg leveringsmetode.   2. Der vil nu blive sendt en faktura via e-mail (til den e-mailadresse, du er registreret på din konto.

    Din betaling   1. Det er den sidste del af din ordre. Her finder du en oversigt over din ordre, du kan kontrollere og ændre, hvis det er nødvendigt. Når denne kontrol er foretaget, kan du foretage betalingen.   2. Vælg betaling. For mere information om betalingsmetoder på sephora.dk, klik her. Hvis du betaler med kreditkort, skal du indtaste kortnummer, sikkerhedskode og udløbsdato på dit kort.   Bekræftelse af dit køb   Når betalingen er foretaget, vil du se en ny side med en oversigt over din ordre: dine produkter, valgte leveringsmetode, det samlede beløb osv.   Efter registrering af din ordre vil du modtage 3 forskellige e-mail:   En ordrebekræftelse med en liste over bestilte varer, valgte leveringsmetode og det samlede beløb for din ordre.   En bekræftelse, når din ordre er pakket og afhentet af PostNord.   En e-mail med din e-faktura.
  • Hvordan opretter jeg min Sephora-konto?

    Du kan oprette en konto hos Sephora via menuen, der er placeret øverst til højre på alle sider.

    1. Klik på "Registrér" i feltet øverst på startsiden.

    2. Udfyld alle de obligatoriske kundeoplysninger og godkend.

    3. Du kan nu fortsætte med at besøge hjemmesiden, ligesom du kan få adgang til din profil eller placere en ordre.

Læs mere om...